selangorPTG-flag
Portal Rasmi

PEJABAT TANAH DAN GALIAN NEGERI SELANGOR

bm

Bahasa
Melayu

EN

English

search

Search

w3c

W3C

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Piagam Pelanggan - Bahagian Khidmat Pengurusan

Bahagian Khidmat Pengurusan berjanji untuk memberi perkhidmatan yang cekap, cepat, tepat dan mesra. Bahagian Pengurusan PTG akan :

 

  • Menguruskan bil-bil dan baucer bayaran dalam tempoh 8 hari di PTJ
  • Menguruskan urusan perlanjutan tempoh kontrak kakitangan dalam tempoh 6 bulan sebelum tarikh tamat kontrak
  • Menjawab pertanyaan audit tidak lewat daripada sebulan daripada tarikh penerimaan surat
  • Memastikan atau menguruskan rekod perkhidmatan kakitangan dalam keadaan teratur
  • Merancang menyelaraskan kursus-kursus untuk kakitangan selaras dengan 7 hari kursus setahun yang diwajibkan pada setiap pegawai dan kakitangan-kakitangan kerajaan mengikut pekeliling perkhidmatan bilangan 6 Tahun 2005
  • Memastikan bekalan dan perkhidmatan kegunaan pejabat mencukupi
  • Menguruskan hal-hal pentadbiran, Mesyuarat Jabatan dan sistem fail

Kemaskini pada 2017-12-19 15:32:48 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page