selangor
Portal Rasmi

PEJABAT TANAH DAN GALIAN NEGERI SELANGOR

Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T

bm

EN

search

w3c

Pencapaian Piagam Pelanggan Oktober 2014

Pencapaian Piagam Pelanggan Oktober 2014

 

2. PEMBAYARAN BIL BEMBEKAL
2.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PEMBAYARAN BIL PEMBEKAL

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Membuat Pembayaran Kepada Pembekal Dalam Masa 14 Hari JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
194 100 - - 194

3. PENYELESAIAN ADUAN
3.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PENYELESAIAN ADUAN YANG DITERIMA OLEH BAHAGIAN KORPORAT AUDIT PENGURUSAN

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Mengemukakan Maklumbalas Kepada Pengadu Dalam Tempoh
10 Hari Selepas Aduan Diterima
JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
48 94.1% 3 5.9% 51

4. PENDAFTARAN 1 HARI BAGI PERSERAHAN URUSAN PMT (BORANG 14A)
4.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 
PENDAFTARAN 1 HARI BAGI PERSERAHAN URUSAN PMT (BORANG 14A)

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Pendaftaran 1 Hari bagi Perserahan Urusan PMT (Borang 14A) JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
5,473

99.82

10

0.18

5,483

 

 5. PINDAHMILIK WARGANEGARA ASING
5.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PINDAHMILIK WARGANEGARA ASING

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Pendaftaran 1 Hari bagi Perserahan Urusan PMT (Borang 14A) JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
61 92.42 5 7.58 66
 


Kemaskini pada 2016-02-04 12:03:21 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page