selangor
Portal Rasmi

PEJABAT TANAH DAN GALIAN NEGERI SELANGOR

Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T

bm

EN

search

w3c

Pencapaian Piagam Pelanggan November 2014

Pencapaian Piagam Pelanggan November 2014

 

2. PEMBAYARAN BIL BEMBEKAL
2.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PEMBAYARAN BIL PEMBEKAL

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Membuat Pembayaran Kepada Pembekal Dalam Masa 14 Hari JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
154 99.35 - 0.65 155

 

 

4. PENDAFTARAN 1 HARI BAGI PERSERAHAN URUSAN PMT (BORANG 14A)
4.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 
PENDAFTARAN 1 HARI BAGI PERSERAHAN URUSAN PMT (BORANG 14A)

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Pendaftaran 1 Hari bagi Perserahan Urusan PMT (Borang 14A) JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
5,153

99.61

20

0.39

5,173

 

 5. PINDAHMILIK WARGANEGARA ASING
5.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PINDAHMILIK WARGANEGARA ASING

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Pendaftaran 1 Hari bagi Perserahan Urusan PMT (Borang 14A) JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
44 91.67 4 8.33 48
 


Kemaskini pada 2016-02-04 12:03:29 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page