Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
Talian Bebas Tol : 1 800-88-2624
   

 PORTAL RASMI
 PEJABAT TANAH DAN GALIAN NEGERI SELANGOR

 


Soalan
Lazim

Hubungi
Kami

Aduan dan
Maklum Balas

Peta
Laman

Pencapaian Piagam Pelanggan April 2015

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAGI APRIL 2015

1. PERMOHONAN TUKAR SYARAT MELALUI OSC
1.1. PENCAPAI PIAGAM PELANGGAN PERMOHONAN TUKAR SYARAT MELALUI OSC

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Proses permohonan tukar syarat Tanah dalam tempoh 22 hari bekerja JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
24 83% 5 17% 29

2. PEMBAYARAN BIL BEMBEKAL
2.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PEMBAYARAN BIL PEMBEKAL

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Membuat Pembayaran Kepada Pembekal Dalam Masa 14 Hari JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
151 100% - - 151

3. PENYELESAIAN ADUAN
3.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PENYELESAIAN ADUAN YANG DITERIMA OLEH BAHAGIAN KORPORAT AUDIT PENGURUSAN

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Mengemukakan Maklumbalas Kepada Pengadu Dalam Tempoh
10 Hari Selepas Aduan Diterima
JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
53 88.3% 7 11.7% 60

4. PENDAFTARAN 1 HARI BAGI PERSERAHAN URUSAN PMT (BORANG 14A)
4.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 
PENDAFTARAN 1 HARI BAGI PERSERAHAN URUSAN PMT (BORANG 14A)

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Pendaftaran 1 Hari bagi Perserahan Urusan PMT (Borang 14A) JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
5,464 99.80% 11 0.20% 5475

 5. PINDAHMILIK WARGANEGARA ASING
5.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PINDAHMILIK WARGANEGARA ASING

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
     Pindahmilik Warganegara Asing                                           JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
50 100% 0 0 50


Kemaskini pada 2016-02-04 11:49:09 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page

INSTUN INTANBK KPTG JPA Mampu MSC NRE Malaysia Government Selangor Government e-zakat