Reset Setting Change contrast to brightChange contrast to originalChange contrast to darkChange font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
T
T
T
T
Talian Bebas Tol : 1 800-88-2624
    PORTAL RASMI
PEJABAT TANAH DAN GALIAN,SELANGOR

Piagam Pelanggan - Bahagian Khidmat Pengurusan

Bahagian Khidmat Pengurusan berjanji untuk memberi perkhidmatan yang cekap, cepat, tepat dan mesra. Bahagian Pengurusan PTG akan :

 

  • Menguruskan bil-bil dan baucer bayaran dalam tempoh 8 hari di PTJ
  • Menguruskan urusan perlanjutan tempoh kontrak kakitangan dalam tempoh 6 bulan sebelum tarikh tamat kontrak
  • Menjawab pertanyaan audit tidak lewat daripada sebulan daripada tarikh penerimaan surat
  • Memastikan atau menguruskan rekod perkhidmatan kakitangan dalam keadaan teratur
  • Merancang menyelaraskan kursus-kursus untuk kakitangan selaras dengan 7 hari kursus setahun yang diwajibkan pada setiap pegawai dan kakitangan-kakitangan kerajaan mengikut pekeliling perkhidmatan bilangan 6 Tahun 2005
  • Memastikan bekalan dan perkhidmatan kegunaan pejabat mencukupi
  • Menguruskan hal-hal pentadbiran, Mesyuarat Jabatan dan sistem fail

Kemaskini pada 2017-12-19 15:32:48 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page

eTanah Pemudah INSTUN INTANBK KPTG JPA Mampu MSC NRE Malaysia Government Selangor Government e-zakat
PEJABAT TANAH DAN GALIAN SELANGOR
Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah
Tel: +603 5544 7000
Talian Bebas Tol : 1 800-88-2624  
Faks: +603 5510 2658
Email: ptgs@selangor.gov.my
Hak Cipta Terpelihara @ 2016 Pejabat Tanah dan Galian Selangor