Reset Setting Change contrast to brightChange contrast to originalChange contrast to darkChange font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
T
T
T
T
Talian Bebas Tol : 1 800-88-2624
    PORTAL RASMI
PEJABAT TANAH DAN GALIAN,SELANGOR

Pencapaian Piagam Pelanggan Mei 2015

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAGI MEI 2015

1. PERMOHONAN TUKAR SYARAT MELALUI OSC
1.1. PENCAPAI PIAGAM PELANGGAN PERMOHONAN TUKAR SYARAT MELALUI OSC

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Proses permohonan tukar syarat Tanah dalam tempoh 22 hari bekerja JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
41 82% 9 18% 50

2. PEMBAYARAN BIL BEMBEKAL
2.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PEMBAYARAN BIL PEMBEKAL

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Membuat Pembayaran Kepada Pembekal Dalam Masa 14 Hari JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
125 100% - - 125

3. PENYELESAIAN ADUAN
3.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PENYELESAIAN ADUAN YANG DITERIMA OLEH BAHAGIAN KORPORAT AUDIT PENGURUSAN

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Mengemukakan Maklumbalas Kepada Pengadu Dalam Tempoh
10 Hari Selepas Aduan Diterima
JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
44 86.3% 7 13.7% 51

4. PENDAFTARAN 1 HARI BAGI PERSERAHAN URUSAN PMT (BORANG 14A)
4.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 
PENDAFTARAN 1 HARI BAGI PERSERAHAN URUSAN PMT (BORANG 14A)

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
Pendaftaran 1 Hari bagi Perserahan Urusan PMT (Borang 14A) JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
         

 5. PINDAHMILIK WARGANEGARA ASING
5.1. PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PINDAHMILIK WARGANEGARA ASING

JANJI MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN TIDAK MENEPATI MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN JUMLAH PERKHIDMATAN
     Pindahmilik Warganegara Asing                                           JUMLAH MENEPATI STANDARD * % MENEPATI STANDARD ** JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD *** % TIDAK MENEPATI STANDARD****  
60 100% 0 0% 60


Kemaskini pada 2016-02-04 11:54:01 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page

eTanah Pemudah INSTUN INTANBK KPTG JPA Mampu MSC NRE Malaysia Government Selangor Government e-zakat
PEJABAT TANAH DAN GALIAN SELANGOR
Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah
Tel: +603 5544 7000
Talian Bebas Tol : 1 800-88-2624  
Faks: +603 5510 2658
Email: ptgs@selangor.gov.my
Hak Cipta Terpelihara @ 2016 Pejabat Tanah dan Galian Selangor